צעדים לעבר הדלת הנכונה

אחד המאפיינים הברורים של אנשים מצליחים, ובעיקר מנהלים מצליחים הוא היכולת המופלאה שלהם תמיד להיות בעשייה. הם משיגים מטרות, ומיד מסמנים לעצמם אחת חדשה, גבוהה ומאתגרת יותר. אין פלא אם כן, שסביר להניח שגם אם אתם מחזיקים כרגע במשרת מנכ"ל או סמנכ"ל שבה זכיתם לא מזמן, הראש שלכם כבר פועל במלוא המרץ ומחפש את האתגר הבא שלכם – תפקיד נחשק יותר, ארגון גדול יותר, הלא כך?

מה מבדיל את תחום איוש המשרות הבכירות?

אין ספק כי ארגון שמגייס סמנכ"ל או מנכ"ל חייב להיות בטוח במאת האחוזים בהתאמה המוחלטת של המועמד הנבחר לתפקיד הנחשק והבכיר. ברור לגמרי שתהליכי החיפוש הללו אורכים זמן רב מהרגיל ואפילו מתבצעים בדרך שונה לגמרי מאיוש המשרות הזוטרות יותר. מרבית התפקידים הבכירים בארגונים הם דיסקרטיים, ולכן, מנהל בכיר שמגיע מחוץ לארגון יתקשה להגיע אליהם בדרך ישירה או אפילו לדעת כי הארגון מחפש מועמד לאיושן, במידה ואין לו קשרים עם מקבלי החלטות בתוך הארגון.

כתוצאה מכך, סוד ידוע הוא כי מזה שנים, לאנשי ה-C-Level אשר מחפשים את התפקיד הבא שלהם ישנה בעיה חמורה במציאת התפקיד המתאים להם. אף חברות ההשמה הספציפיות הבודדות המתיימרות לספק למנהלים בכירים את הפתרון "התעסוקתי" המתאים, בפועל פחות מצליחות לעשות זאת. לרוב, בשל סיבות שאינן קשורות במנהל הבכיר, בכישוריו ובהעדפותיו, אלא בהן-עצמן וביכולותיהן המוגבלות-קמעה, במיוחד לנוכח המציאות העסקית הקיימת כיום.

אז מה הפתרון?

איך מצליחים להגיע לתפקיד חדש ונחשק?

אין ספק שהפתרון הכי טוב הוא סוכנות לייצוג מנהלים.

מאגר תפקידים בכירים מצומצם, הצורך בדיסקרטיות, חוסר בקשרים בתוך הארגונים והחברות, וכמובן – גם העדפותיכם האישיות, עשויים להפוך את חיפוש התפקיד הבא שלכם למאתגר עד בלתי אפשרי. את הפתרון המושלם לכך מספקת פונקציה חדשה שהפכה לאחרונה לשכיחה מאוד בקרב המנהלים הבכירים שמחפשים את התפקיד הבא שלהם – סוכנות ייצוג מנהלים. בדומה לייצוג הטאלנטים בתחומים השונים, סוכני ייצוג המנהלים אינם רק מאיישים משרה או תפקיד כזה או אחר או משיגים את התנאים הטובים ביותר עבור הלקוח שלהם, אלא שהם, בפועל, בונים ומנהלים את הקריירה שלכם מ-א' ועד ת'.

הזדמנויות לא נופלות מהשמיים

אולי לעיתים זה נראה כך, אבל לרוב אנחנו צריכים להיות לגמרי בראש נקי ולזהות את הפוטנציאל הטמון בכול שיחה, ובכול דבר שאנו עושים. ההזדמנויות לא תמיד מחכות לנו על השולחן. בכדי להגיע לתפקידים בכירים ולהניע קפיצה משמעותית – צריך לתכנן את הקריירה, להסתכל רחוק ולבנות רשת קשרים. הדרך לא תמיד נסללת על פי התוכניות שאנחנו בונים. ואם זה לא מספיק, למדנו מאז הקורונה שאנחנו צריכים להוסיף לתהליך תכנון הקריירה ממדים נוספים של חוסר ודאות. לכן, דווקא בתקופה מאתגרת זו כדאי לתת מבט על הקריירה שלכם באופן מערכתי יותר וארוך טווח.

לסיכום

אם אתם שואפים לעשות צעדים לעבר פתיחת הדלת הנכונה, אם אתם רוצים לתפוס את ההזדמנות הבאה שלכם, זאת שתוביל אתכם למטרה הבאה, הגיע הזמן להניע. ליצור סביבכם רשת קשרים, לפעול תמיד בשביל זיהוי הזדמנויות והכי חשוב – לבדוק מה סוכנות לייצוג מנהלים יכולה לעשות עבורכם.

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן