O

Match

בניית הנהלות וחיבור תפקידי מפתח

סוכנות ייצוג מנהלים - גיוס עובדים מתקדם

כארגון, אינכם נדרשים לבזבז עוד משאבים יקרים – כוח אדם וזמן. סוכנות לייצוג מנהלים עובדת בשבילכם! למנהלים בכירים יש את הרעב התמידי למלא תפקידים גדולים יותר, מאתגרים יותר ומתגמלים יותר. אנו יוצרים את השידוכים האידיאלים שבין המנהל הבכיר ובין הארגון, וכך כל אחד מהצדדים יוצא נשכר מהתהליך. הארגון זוכה במנהל עם איכויות מרשימות, ואילו המנהל נהנה מאתגר מקצועי חדש.

כסוכנות, אנו מקיימים קשרים עסקיים עם מנכ"לים, בעלי חברות ומובילי פעילויות עסקיות מתעשיות שונות ומגוונות הפעילים בארץ ובחו"ל. כסוכנות, אנו יוצרים חיבורים בין המנהלים ובין הארגונים השונים.

הסוכנות מהווה שותף מקצועי  המחבר ומקשר בין מנהלים לבין ארגונים המבקשים לממש, למקסם ולקדם הצלחה באמצעות שדרת ניהול חזקה ומוכשרת.

המחויבות שלנו היא להכיר ב- 360 מעלות, כשם שאנו מכירים את המנהלים אותם אנו מייצגים, את הארגון והמנהלים המובילים את הארגון בכדי לייצר את המתאם המהודק והמדויק – כזה שמייצר הצלחה ותוצאה.

O Match הפתרון המושלם עבורכם!

עבור מי אנו עובדים?

השירות שלנו כסוכנות לייצוג מנהלים משרת את שני הצדדים:

  • מצד אחד – המנהל הבכיר שמחפש את התפקיד הבא.
  • מצד שני – הארגון שבעצמו מחפש בכירים לאתגרים חדשים.

 

ייצוג, מנהלים לטובת גיוס מנהל בכיר - איך זה עובד?

בעזרת O Match תוכלו לגייס מנהלים ומנהלות בכירים.ות  שלא תמצאו בשום מקום אחר, בצורה דיסקרטית לחלוטין וללא עלות מצד הארגון.

גיוס מנהלים ומנהלות בכירים הוא אתגר מורכב עבור ארגונים רבים. תפקידים בכירים דורשים כישורים וניסיון ייחודיים, ולא קל למצוא מועמדים מתאימים ולכן, איתור המועמדים לרוב מתבצע באמצעות רשת קשרים או על ידי שימוש בשירותי גיוס חיצוניים.

מחקרים שנעשו בהרווארד מעידים כי שימוש בקשרים אישיים הוא פתרון יעיל וזמין אך רשת הקשרים יכולה להגביל את מגוון המועמדים ואינה מבטיחה התאמה מיטבית לתפקיד. 

שימוש בשירותי גיוס חיצוניים דורשת השקעת משאבים רבה בזמן ובכסף, ללא הבטחה לתוצאה מיטבית.

קיים צורך בפתרון יעיל ומקצועי יותר, שיאפשר גיוס מהיר של מנהלים מצטיינים תוך השקעת משאבים מינימלית מצד הארגון.

O Match הפתרון המושלם עבורכם!

פגישות אישיות עם הנהלת הארגון: הצעד לבניית התאמה מושלמת

את הארגון באמצעות פגישות אישיות עם הנהלת הארגון ומקבלי ההחלטות. בפגישות נחדד ונדייק את הצרכים, המטרות, התרבות, החזון וההון האנושי וזאת כדי לבצע את ההתאמה בין ההון האנושי לבין הצורך של הנהלת החברה והארגון, תוך דגש על החיבור בין גורמי הניהול.

אינטק 360: התמקדות באספקטים העסקיים והאנושיים

מקים גשרים בין אנשים לארגונים. אנחנו מבינים את הצרכים הייחודיים של ארגונך ומתמקדים בחיבור הטאלנטים המתאימים ביותר. אנו פועלים לשמירה על התאמה מושלמת בין הטאלנטים לתפקידים, ויוצרים שילוב מוצלח המעניק לשני הצדדים את הטוב ביותר. אנו מאמינים שהצלחת הארגון והטאלנט הם משותפות, ובזכות גישתנו הקשובה והמקצועית, אנו יוצרים מתאם מושלם בין הארגון לטאלנט.

רשת קשרים שמביאה לכם את הטאלנטים הטובים ביותר: התאמה ייחודית דרך הקשרים שלנו

בעידן בו ארגונים מחפשים את ההתאמה המושלמת, אנו מביאים גישה חדשנית ומרתקת. אנו יוצרים התאמה מדויקת בין רצונות וצרכי הארגון לבין הרצונות והצרכים של הטאלנטים. רשת הקשרים שפיתחנו במהלך השנים. מכילה מנהיגים מחברות מובילות המביאים איתם ניסיון, יכולת השפעה רבה ומגוון רחב של ידע.. בסופו של יום, ערך ההתאמה המוצלחת מביא לכל הצדדים רווחים. רווחים עבור הטאלנטים, שמוצאים תפקידים המתאימים להם באופן מדויק, ורווחים של הארגון, שמצמיח ומתפתח ומצליח לממש חזון ולהגשים מטרות עסקיות. הקשרים הייחודיים שלנו הם מנוע המאפשר לנו לגלות ולחשוף את הטאלנטים הטובים ביותר, ולבצע את ההתאמה המושלמת.

למה דווקא אנחנו?

אנחנו שותפים מקצועיים שלכם

בכל צורך של שינוי או התייעלות, אנחנו השותפים שלך! אנחנו נעזור לך לזקק ולדייק את הפרסונה המתאימה ביותר למימוש והשגת החזון של הארגון שלך, כדי שנוכל לזהות את הטאלנט/המנהל הנכון ובעל הערך למטרות והחזון שלך.

אנחנו שומרים על חיסיון

אנו נשמור על סודיות ונהווה "סוכן הצללים" של המנכ"ל בכל הקשור להון האנושי.

אנחנו משמשים כמאגר מידע

אנו עוקבים ויודעים מה מתרחש בשוק התעסוקה ובשוק היזמי- מי זז מכיסאו ומי עתיד להזיז מכיסאו כמנכ"ל, סמנכ"ל, בעלים או עסק.

אנחנו מתווכים בין הארגון לבין המנהל

אנו מייעצים ומלווים את כלל תהליך הגיוס והקליטה. נותנים מענה מקצועי לכל שאלה או דילמה ומסייעים כמנטורים עבור שני הצדדים לחוות תהליך קליטה מוצלח

O Match הפתרון המושלם עבורכם!

והערך המוסף הנוסף עבורכם: אנחנו לא גובים שכ"ט מהארגון, בשום שלב!

בשנות קיומה של הסוכנות נחלנו הצלחות רבות בחיבור וייצוג של מנהלים בכירים, השותפים כיום וממלאים תפקיד מפתח בארגונים, סטארט אפים הפועלים בתעשיות שונות ומגוונות. 
אנחנו מייצרים חיבור  מושלם / חדשני / יצירתי של WIN WIN
אנחנו פועלים בשיתוף, שקיפות, מחויבות ואחריות כלפי כל אחד מהצדדים השותפים.

קצת עלינו

קרן סדרינס. מומחית בחיבורים בין אנשים, גופים ועסקים.
מומחית בהרכבת פאזל אנושי הממנף הצלחה אישית ועסקית.  ניסיון רב באבחון ופיתוח מודלים הוליסטיים  וגיוס מנהלים בכירים. רקע וניסיון של כ- 24 שנים בתפקידי ניהול בכירים בחברות המתמחות במתן פתרונות גיוס והשבחה של ההון האנושי.
ב – 7 שנים האחרונות "פותחת דלתות" למנהלים בכירים מול בעלי עניין,  משפיעים, המובילים בהצלחה ארגונים בארץ ובחו"ל בוורטיקליים שונים.  
מייצגת ומחברת מנהלים בכירים לתפקידי מפתח, שותפויות עסקיות ופרויקטים אסטרטגיים.
ניסיון עסקי, רב שנים, בניהול יחידות רווח והפסד , פיתוח עסקי, יזמות עסקית וחברתית.
מאמינה בחשיבה יצירתית ממוקדת תוצאות, דרך ראייה רחבה וכוללת, מנהיגות והובלה, ועד לחיבור לאדם ואמונה במימוש הפוטנציאל האישי.

על הצוות:
צוות הסוכנות מורכב מאנשי מקצוע, מומחים ומובילים בתחומם, בעולמות: ייצוג טאלנטים, יועצים ומנטורים למנהלים וארגונים, מומחי מיתוג ושיווק, מומחי סורסינג ומידענות.

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן