S

Match

חיבור בין יזמים לשותפים

למצוא את השותף העסקי שבאמת מתאים לכם

האתגר הגדול של מרבית חברות הסטארט אפ, החממות, האקסלורטרים וקרנות הון הסיכון הוא למצוא את השותפים הנכונים.

בצד של הסטרטאפים בגלל הלחץ של הסביבה התחרותית כמעט תמיד הבירור מתחיל ונגמר בכסף. זו כמובן טעות, כי העובדה שמגיע גורם שמוכן לשים כסף על השולחן אינה חזות הכול. נכון שהשקעה נתפסת כאקט של הבעת אמון, אך אם לא נלווה לאקט הזה חזון משותף, אינטרסים חופפים והסכמות ברמה האסטרטגית והטקטית, החתונה הזו עלולה להתגלות כטעות שתעלה ביוקר, תרתי משמע

בצד המשקיע שיקולים דומים חלים אל כאן נדרשת גם הבנה עמוקה של צרכי המשקיע ומציאת הפרטנר שהוא הסטרטאפ שיכול לעזור למשקיע להגשים את מטרותיו לא תמיד בנמצא

זה לא מקרי שאחת הסיבות הנפוצות לכישלון של סטארט אפים היא חיבור לא נכון בין יזם לשותף.

כך מוצאים את השותף העסקי הנכון

אחד הדברים שהסוכנות עושה בהצלחה הוא חיבור בין יזמים לשותפים עסקיים פוטנציאליים. שימו לב שאמרנו שותפים עסקיים, אחד כי הכל מתחיל בשותפות ושתיים כי השקעה בלא מעט מקרים מתחילה בצד העסקי.

העובדה שאנחנו מחוברים לקהילה העסקית ומייצגים מנהלים בכירים, כמו גם משקיעים ובעלי הון מכל ענפי המשק, מעניקה לנו יתרון אדיר באיתור וחיבור שותפים עסקיים לחברות סטארט אפ, חממות, אקסלורטרים וקרנות הון סיכון.

  • נקודת המוצא היא לימוד מעמיק הן של היזם והן של השותף העסקי הפוטנציאלי. רק כאשר אנחנו מזהה אינטרסים חופפים, התאמה אישית ואפשרות לחזון משותף ונפגיש בין הצדדים.
  • לאורך כל שלב תהליך בחינת ההשקעה, הנבירה בנתונים והמספרים, ניתוח השוק ועוד, אנחנו שם יד ביד עם היזם ועם המשקיע וגם בשלבי המשא המתן אנו מוודאים שכולם ביישור קו. הגישה שלנו גורסת שחיבור כזה חייב להיות WIN-WIN.

איך זה עובד?

אנחנו פותחים דלתות

ומחברים את הטאלנטים המיוצגים בסוכנות לתפקידים ולמיזמים המתאימים להם ולכישוריהם וברוב המקרים ישנה התאמה סימביוטית לתפקיד ולארגון.

אנחנו מצליחים

לעשות זאת על ידי רשת קשרים אותה פיתחנו עם השנים, המורכבת מבכירים מובילים, הנושאים בתפקידי מפתח ובעלי השפעה, בארץ ובחו"ל.

אנחנו למדים להכיר

את הארגון באמצעות פגישות אישיות עם הנהלת המיזם, המייסדים והמשקיעים. בפגישות נחדד ונדייק את הצרכים, המטרות, התרבות, החזון וההון האנושי וזאת כדי לבצע את ההתאמה בין ההון האנושי לבין הצורך של המיזם ומייסדיו תוך דגש על החיבור בין גורמי הניהול.

למה דווקא אנחנו?

אנחנו שותפים מקצועיים שלכם

בכל צורך של שינוי או התייעלות, אנחנו השותפים שלך! אנחנו נעזור לך לזקק ולדייק את הפרסונה המתאימה ביותר למימוש והשגת החזון של הארגון שלך, כדי שנוכל לזהות את הטאלנט/המנהל הנכון ובעל הערך למטרות והחזון שלך.

אנחנו שומרים על חיסיון

אנו נשמור על סודיות ונהווה "סוכן הצללים" של היזמים והמשקיעים בכל הקשור להון האנושי.

אנחנו משמשים כמאגר מידע

אנו עוקבים ויודעים מה מתרחש בשוק התעסוקה ובשוק היזמי- מי זז מכיסאו ומי עתיד להזיז מכיסאו כמנכ"ל, סמנכ"ל, בעלים או עסק.

אנחנו מתווכים בין הארגון לבין המנהל

אנו מייעצים ומלווים את כלל התהליך גיוס ומיון ונותנים מענה מקצועי לכל שאלה או דילמה. אנו מסייעים, כמנטורים, עבור הטאלנט והן עבור הארגון לחוות תהליך קליטה מוצלח

קצת על קרן סדרינס

קרן  יזמית, מנהלת בכירה, מנטורית וסוכנת צללים של מנהלים בכירים.
מתמחה ביצירת חיבורים בין אנשים, גופים ועסקים ובהרכבת פאזל אנושי הממנף הצלחה אישית ועסקית.

במהלך 24 שנים בתפקידי ניהול בכירים בחברות המתמחות בפתרונות גיוס והשבחה של ההון האנושי, צברה ניסיון רב בבניית הנהלות, פיתוח מנהלים וגיוס מנהלים בכירים.

ב- 7 שנים האחרונות קרן משמשת כ'פותחת דלתות' למנהלים בכירים מול בעלי עניין ומשפיעים, המובילים בהצלחה ארגונים בארץ ובחו"ל,  ומייצגת ומחברת מנהלים בכירים לתפקידי מפתח, שותפויות עסקיות ופרויקטים אסטרטגיים. בנוסף, בעלת ניסיון עסקי רב בניהול יחידות רווח והפסד, פיתוח עסקי ובהתנעת יזמות עסקית וחברתית 

גייסה כספים ממקורות שונים (אנג'לים וחברות), הובילה בהצלחה חיבור בין שותפים למשקיעים, בין קונים למוכרים.

קרן מאמינה בחשיבה יצירתית ממוקדת תוצאות, דרך ראייה רחבה וכוללת, מנהיגות והובלה, ועד לחיבור לאדם ואמונה במימוש הפוטנציאל האישי.

הצוות שלנו:

צוות הסוכנות מורכב מאנשי מקצוע, מומחים ומובילים בתחומם בעולמות: ייצוג טאלנטים, יועצים ומנטורים למנהלים וארגונים, מומחי מיתוג ושיווק, מומחי סורסינג ומידענות.

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן