מנהלים.ות בכירים.ות, זהו האתגר הבא שלכם.ן…

זהו, אפשר לאחל באופן רשמי "אחרי החגים שמח!" חודש תשרי היה גדוש בחגים ומועדים, שמלבד בילויים בחיק המשפחה גם עודד אתכם.ן לקחת מבט פנימה ולחשוב על האתגר הגדול הבא. אני משוכנעת שכמו מנהלים.ות רבים.ות  שכבר יצא לי לשוחח איתם.ן, תקופת החגים היוותה בעבורכם השראה לרעיונות חדשים והגדרת מטרות ויעדים הרלוונטיים לקריירה שלכם.

בעוד תקופת החגים קצרה ותחומה לפרק זמן ידוע מראש, הקורונה עוד כאן. ואם לדייק: כאן בכדי להישאר. באופן טבעי, המשבר הבריאותי-כלכלי גורם לעובדים רבים "להשתעשע" במחשבות על כיוונים תעסוקתיים חדשים. המשמעות? המנהלים.ות הבכירים.ות, המנכ"לים.ות ובעליהם.ן של חברות, ניצבים בפני אתגר לא פשוט: שימור הטאלנטים בבית. איך עושים את זה?

איך ניתן לשמר את הטאלנטים בבית?

מובן כי אין תשובה אחת לשאלה הזו, אך אחת התשובות היא ללמוד איך לחבר את הטאלנטים למטרות הארגון, תוך ביסוס תקשורת ישירה, נכונה ומעצימה. לתפיסתי, תקשורת פתוחה היא הבסיס לכל מערכת יחסים, קל וחומר כשמדובר על מערכת יחסים מקצועית, בה כל אחד מהצדדים (הארגון והעובד), מחזיק במטרות שונות. בעת שתטפחו תקשורת מול הטאלנטים שלכם, תוכלו להגיע למצב בו מטרות הארגון משודכות בהרמוניה למטרות העובד כדוגמת התפתחות אישית. דבר אחד צריך לבוא בהכרח על חשבון השני? חד משמעית לא.

איך תוכלו כמנהלים.ות להתמודד עם שינויים?

כמנהלים.ות בכירים.ות, אתם.ן נדרשים.ות להגיב באפקטיביות ובמהירות לסביבה דינמית בה אתם עובדים. כך לדוגמה: שימור טאלנט ה"מאותת נטישה". על מנת שתוכלו לשמר את הטאלנטים שלכם, עליכם לרכוש מיומנויות מתאימות. זהו המקום להדגיש את חשיבותה של הלמידה – לעולם לא שבעים ממנה ומסיבה זו היא אינה נפסקת לעולם. ככל שתרכשו ותעמיקו במיומנויות ניהול חדשות – יעילות ומוכחות, כך תוכלו להתמודד טוב יותר עם שינויים, אתגרים ובעיות בתוך הארגון.

אז היכן רוכשים כלים מקצועיים?

בין היתר, במפגשי נטוורקינג בהם אתם מעורבים, (כך אני מקווה) כחלק מניהול הקריירה. במפגשים אלו אתם זוכים להיחשף למנהלים ולגישות ניהוליות שעשויים לספק לכם מידע שערכו רב! כמו כן, תוכלו להירשם למגוון קורסי העשרה, לקרוא מאמרים וניוזלטרים בנושא, להשתתף בכנסים מקצועיים והרשימה עוד ארוכה. הלמידה שלכם יוצרת אפקט אדיר:

  • אתם – רוכשים מיומנויות ומעשירים את ארגז הכלים שלכם.
  • הארגון – זוכה לשמר את הטאלנטים בבית.
  • הטאלנט – שומר על עבודתו במקום בו הוא מוערך.

אני, "קרן סדרינס – סוכנות ייצוג מנהלים", מזמינה אתכם להצטרף אליי למסע מלמד ומעשיר שתצאו ממנו נשכרים! לפרטים נוספים, פנו אליי.

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן