יתרונות השימוש בשירותיו של סוכן טאלנטים

על אף שהביטוי "סוכן טאלנטים" באופן טבעי, אסוציאטיבית מתחבר לנו לסוכנים של אנשי תקשורת, דוגמניות, שחקנים, ספורטאים מפורסמים וכד', כיום, לא מעט אנשי הייטק ונושאים במשרות בכירות בתחומים אחרים נעזרים בשירותיו המקצועיים של סוכן טאלנטים מנוסה. כי, אם תחשבו על כך לעומק, לסוכן מייצג פעיל ומנוסה יש את כל הנתונים שחסרים לכם כשאתם נמצאים בין משרות, או, אפילו כשאתם חשים שדרכתם יותר מידי זמן במקום אחד וכעת, הגיע הזמן לעבור לשלב הבא בקריירה שלכם.

שירותיו של סוכן טאלנטים (או, במילים אחרות – מה "יש" לו ש"אין" לכם?)

  1. עיסוקו של סוכן מייצג נסב מסביב לקשרים, חיבורים עם בעלים, מנכ"לים, מקבלי ההחלטות בחברות וארגונים. זהו תחום העיסוק המרכזי שלו, ולכן, הוא לא רק יוצר את הקשרים המקצועיים אלא גם מנהל ומטפח אותם. הוא מתייחס לקשרים אלו ברצינות רבה, מכיוון שהם המשאב החשוב ביותר שלו.
  2. סוכן מייצג פעיל מהווה שותף אקטיבי במשחק הכיסאות המוסיקאליים של המשרות הבכירות במשק הישראלי, וכתוצאה מכך, יהיה חשוף (הרבה לפני הקהל הרחב) למשרות המתפנות כרגע ולמשרות פוטנציאליות בעתיד הקרוב וגם הרחוק יותר. עובדה זו מאפשרת לו ליידע אתכם בנוגע למשרה העתידה להתפנות, לכם – להתכונן אליה כהלכה, ועדיין – להיות צעד אחד לפני המתחרים בכם על איוש המשרה.
  3. סוכן מייצג מקצועי ויסודי עובד עבור הלקוח ועושה עבורו את כל העבודה השחורה והמתישה, למשל, ביצוע דיו דיליג'נס (בדיקת נאותות) מעמיק לארגון / חברה. זאת, בעוד הלקוח-עצמו נשאר סמוי ונחשף רק במקרה בו קיים מתאם בין צרכיו ורצונותיו של הלקוח לבין אלה של מקבל ההחלטות.
  4. סוכן מייצג דיסקרטי עובד נקודתית ובוחר בקפידה את הגורמים שבפניהם נחשף הלקוח, ולא, בניגוד לשיטות ייצוג אחרות באמצעות הפצות נרחבות של קורות החיים. העניין רגיש במיוחד בתחומי עיסוק ספציפיים בהם "כולם מכירים את כולם" והשמועות על עזיבת מקום עבודה או על חיפוש מקום חדש בעודכם עובדים במקום הישן מתפשטות כשריפה בשדה קוצים.
  5. לסוכן מייצג יש לא רק את ההיכרות עם יתרונות וחוזקות הלקוח, אלא גם את המודעות ל"חולשותיו" היחסיות, ולכן, הוא יידע לנתב אותו למקומות בהם ה"חולשות" הללו עשויות להוות יתרון יחסי, או, לכל הפחות, לא תהוונה עבורו מכשול בתפקיד החדש.

סוכן טאלנטים מקצועי ומנוסה אמנם פותח בפניכם דלתות, אבל הוא לא רק פותח בפניכם את הדלת, הוא גם מוודא שלכשתכנסו דרכה, יהיו לכם את הסיכויים הטובים ביותר להשיג את המשרה ואת התפקיד שעליהם אתם חולמים!

חושבים על הצעד הבא בקריירה שלכם? אין ספק שסוכן טאלנטים המייצג אתכם הוא MUST עבורכם!
קבעו איתי פגישה אישית לשם כך.
קרן סדרינס, סוכנות ייצוג וליווי למנהלים

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן