שיווק אורגני – מפתח הכרחי לקידום הקריירה שלך

מה זה השיווק הזה שכל הזמן מדברים עליו, ואיך זה קשור אליכם?
שיווק אורגני זו כבר לא מילה גסה, הרבה אנשים יודעים מה זה, איך זה פועל ולמה זה טוב.
אך אתם בטח תוהים מה זה קשור אליכם, ואיפה זה פוגש אתכם.

אז כן, הצלחתם לטפס במעלה הסולם, לאט לאט, תפקיד אחר תפקיד. והגעתם לתפקיד הנחשק שלכם, אתם בעמדה בכירה ומשפיעה, וזה מה שרציתם, יחד עם זאת, להשיג את הכיסא, לא אומר שזה מספיק. בשוק התעסוקה המשתנה והמתקדם, אתם חייבים תמיד לחשוב גם על הצלחת הקריירה שלכם, ולא רק ההצלחה בתפקיד הנוכחי.

כדי להצליח בצורה הטובה ביותר, עליכם להבין שיש משמעות ליכולת שלכם לצאת החוצה, מה זה אומר? לקדם את עצמכם. אתם זה הקריירה שלכם, ההצלחות שלכם, התפקידים שלכם, הארגונים שפגשתם וכדומה. לכן עליכם לאמץ הרגלים חדשים – ועליכם ללמוד לשווק את עצמכם, ולקדם את עצמכם לאורך כל הזמן.

למה תוכן?

בעידן כל כך טכנולוגי, אנחנו צורכים תוכן ממש כמו שאנו צורכים מים. יש עומס, מלא תוכן שנצרך בכל פלטפורמה, בכל צורה, בכל דרך. אך עדיין, תוכן איכותי הוא נכס, נכס שלא תוכלו להשיג כמוהו. הוא יכול למקם אתכם היכן שתרצו.

איך? כמה ולמה?

ישנן הרבה אופציות לתוכן – ואנחנו ניגע בכמה מהן:

פודקאסטים – מכירים? אין ספק, היום זה הפך לדבר שאי אפשר לפספס. אז? מה אומרים? הקימו פודקאסט פנים ארגוני, קחו בו חלק משמעותי. או הסכימו להתראיין לפודקאסט טוב, שיש לו משמעות וכמובן קהל.

מאמרים ותוכן – אין כמו המילה הכתובה. זה לא יחליף כמעט שום דבר. תוכן איכותי מתחיל במילים איכותיות. צרו תוכן עשיר, מגוון, הקשור אליכם או לעיסוקים שלכם. זה יכול להיות באתר/ בלוג וכדומה. תוכן איכותי יכול למנף אתכם, בייחוד אם תעניקו כלים, תשתפו בידע, אבל תוך כדי שמירה על מי שאתם ועל היכולות שלכם.

הרצאות – הרצאות זה המקום לשתף מהידע שלכם ולגרום לאנשים להתעורר, אתם לא יכולים לדעת במי תגעו, באיזו דרך ואיך ההרצאה שלכם תשפיע על הקהל. מה שכן, אתם תבטיחו שיכירו אתכם, את מי שאתם ואת היכולות שלכם.

שיתוף – תשתפו ביכולות שלכם, בהצלחות, בכלים, מתודות וכל מה שהוא בעל ערך. הבאתם ערך מוסף לאחרים? תאמינו לי שזה יחזור אליכם.

חשיפה- אל תתביישו. אתם מי שאתם. השגתם הכול במו ידיכם, והצלחתם. ואתם כל הזמן מצליחים. למה להחביא את זה? תפתחו את העולם הפנימי שלכם לכולם, תביאו את עצמכם האותנטי, האישי, לצד היכולות העסקיות שלכם. זה יכול להיות ברשתות – בדף שלכם. אתר או בלוג וכדומה. אל תתחבאו מאחורי המסך.

לסיכום,
קל לנו להתחבא. לא תמיד יש בנו את הרצון להיחשף או את ההבנה של מה זה יכול לעשות – לעצמנו ולאחרים. אבל בעולם טכנולוגי הדיבור נעשה דרך פוסטים/ מגזינים/ אתרים בלוגים ועוד, הכול דיטיגלי.

האם אתם נשארים מאחור? או שאתם מתקדמים ומכימים להשיל חלק מהמסכות המסתירות אתכם? בזכות מי שאתם הגעתם עד לכיסא הנוכחי, הגיע הזמן להתלהב מזה.

ועדיין, אם אתם זקוקים לעזרה. פנו אלינו נשמח לעזור ולדייק ולהבין איך נכון לכם לצאת החוצה.
קרן סדרינס – סוכנות לייצוג מנהלים.

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן