מתי לעשות את הצעד הבא?

אין ספק כלל בכמות שבה אנו לומדים, מטפחים ומתמסרים לקריירה שלנו, בייחוד אם אנו כה אוהבים אותה. כמנהלים בכירים השם שלכם הולך הרבה לפניכם, ולרוב אתם חתומים ואפילו מהווים הפנים של הישגים משמעותיים ואפילו הפנים של הארגון עצמו. יחד עם זאת במרבית הפעמים אתם נתקלים בחוסר מוטיבציה, בתחושה כזו של מיצוי תעסוקתי, בעיקר לאחר שחוויתם לא מעט במהלך הקריירה, ניהלתם ביד רמה משברים, הגדלתם רווחים ועוד… אתם מרגישים לפתע שאין לכם עוד מה לתת לארגון, ואולי אפילו לארגון אין מה לתת לכם.

יש בנו יכולות מטורפות – היכולת לזהות סיכונים, כמו גם לזהות הזדמנויות, והיכולת ללכת צעדים שתורמים לכם בבניית הקריירה שלכם, קריירה משמעותית שתספק אתכם. לעיתים אנו לא רואים את זה בעצמנו, ולכן אנו צריכים עזרה בחיפוש הדבר הבא, ביכולת להחזיר את החיוך והסיפוק לחיים, ואיך? לבחור בסוכנות לייצוג מנהלים שתלווה אתכם בכל צעד – עד שתגיעו לתחנה הבאה שלכם. 

איך יודעים שהגיע הרגע?

אל תשכחו שיש בכם הרבה כוח, כוח שבעזרתו אתם משנים, משפרים ומובילים מהלכים מבריקים שתורמים לארגון ולעובדיו. ההישגים וההצלחות מעניקים לכם סיפוק אדיר – אתם מרגישים נחוצים ומועילים לארגון. יחד עם זאת, מה קורה כשאתם מרגישים כבר זמן מה חוסר סיפוק? שחיקה שפוגעת בחדוות הניהול והעשייה שלכם ותחושה כללית של מיצוי? מכירים את זה? אם כן זה הזמן לפעול!

לזוז מאזור הנוחות!

אין ספק שגם למנהלים הבכירים ביותר יש פחד משינוי: לשנות ארגון, לשנות סביבת עבודה, לשנות תפקיד, להסתגל לארגון חדש ועוד… אבל מה שחשוב לדעת וחשוב עוד יותר לזכור: השינוי שאתם הולכים לבצע אמור לשפר את התנאים הקיימים שלכם – מעמדתכם, תפקידכם ואפילו התגמול הכספי. החששות לגמרי הגיוניים, אבל אל תעניקו להם את הזכות לפעול במקומכם או לעכב אתכם ובטח שלא למנוע מכם לעשות צעד משמעותי בפיתוח הקריירה.

אתם האחראיים על הקריירה שלכם, אתם יכולים לקחת אחריות על המעשים שלכם ועל הקריירה שלכם! אתם אלו שכותבים את ספר הקריירה שלכם ומסמנים עליה את הפרקים החשובים. כשאתם חשים חוסר סיפוק מהמקום הנוכחי, שימו לב כי תמיד יש הזדמנויות חדשות!

סוכנות ניהול שמה אתכם תמיד על המפה

נכון, קריירה לא נבנית ביום אחד וגם שינויים בקריירה לא מבוצעים על רגל אחת. כשם שלשחקנים, דוגמנים, זמרים ואומנים יש מנהלים אישיים שבונים אותם, כך גם למנהלים בכירים. סוכנות לייצוג מנהלים, דואגת שהשם שלכם יהיה תמיד רלוונטי וחם בשוק התעסוקה! השקעה הדרגתית, אך עקבית במיתוג ובמוניטין שלכם תיצור מצב שבו הזדמנויות מקצועיות חדשות יגיעו אליכם מבלי שתצטרכו לפעול כדי ליצור אותן.

יחד, נבסס אסטרטגיה מותאמת אישית לבניית הקריירה שלכם, תוך שימת דגש על הדברים הבאים:

  • מטרותיכם המקצועיות.
  • הפיכתכם למותג נחשק שההצעות זורמות אליו בקצב.
  • בחירה בתפקידים התורמים לפיתוח המקצועי שלכם.
  • יצירת בידול שיעניק לכם יתרון בענף התעסוקה ובתחום אליו אתם משויכים.
  • בניית קשרים עם גורמים מובילים לטובת חיבורים עסקיים מניבים.

אז למה אתם מחכים? פנו אלינו לקבלת מידע נוסף כדי לשמוע, להכיר, ולעשות צעד נוסף אל עבר המטרה.

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן