לקוחות מספרים עלי

קרן סדרינס היא אשת מקצוע מהמעלה הראשונה בעלת ניסיון רב בייצוג וליווי קריירה של מנהלים בכירים וטאלנטים.
קרן בעלת יכולת אבחון מעולה, מדויקת וחדה ואת כל הכשרונות האלו שהיא שיכללה במהלך השנים היא רותמת על מנת ולייצר מאצ'ינג מושלם בין מנהלים ובין חברות מובילות במשק.
בפגישת Zoom in Zoom Out קרן ניתחה באופן מדויק את מפת הקריירה שלי, את החוזקות, והיתרונות שלי בעולם התעסוקה וביחד בחנו את את הפוטנציאל האישי ויצרנו בהירות לגבי ההזדמנויות לצמיחה בהמשך הקריירה.
קרן נוקטת בגישה פרקטית מאוד ומצליחה למקד אותך ישירות למקומות בהם אתה צריך לפעול באופן אקטיבי על מנת ולהציב את עצמך כמועמד מוביל לתפקידים בכירים.
לכל מי שהקריירה שלו חשובה לו אני ממליץ בחום על קרן סדרינס.
ע. סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת חברות בתחום המוצרי צריכה
קרן היקרה,
תודה על פגישת ZOOM IN – ZOOM OUT. תודה על מיקוד, חד ומושחז.
בזכות החידוד והמיקוד הגדרתי מטרות מחדש והתחלתי לפעול.
נוצר לי סדר בבלגן. הבנתי כמה חשוב שאני אנהל את הקריירה שלי ולא שהקריירה תנוהל על ידי מישהו אחר.
יכולתך להקשיב, להבין ולסייע לי בליטוש היהלום שבי, תוך כדי החיבור שלי למותג שהוא אני, ממנפת ומקדמת אותי לשחקים חדשים, מקומות של בחירות וקבלת החלטות מתוך מודעות ומוכנות עצמית לצד חיבור למציאות.
מעריכה את המקצועיות, הפתיחות, ההקשבה למה שנאמר ולמה שלא, היכולת המופלאה לפתוח הקשבה למה שנדמה כלא הגיוני ולהופכו להגיוני.
יונית
סמנכ"ל כספים ואסטרטגיה בחב' הייטק בתחום התוכנה
הגעתי אלייך בעקבות כתבה בגלובוס. כתבה שדיברה אליי כי חיפשתי אדם כמוך שנים. חיפשתי נותן שירות שיעבוד עבורי ולא מצאתי. הגעתי לפגישת, ZOOM IN – ZOOM OUT, עם תחושות מעורבבות. מחד הידיעה שמדובר באדם מקצועי המכיר היטב את השוק ובטוח בעשייה שלו ומאידך זה חדש לי.
שמחתי לגלות שהמציאות תואמת את התחושה החזקה שלי שאת אדם סופר מקצועי, חיה ונושמת את קהל היעד שלך, מביאה זוויות עסקיות והבנה של השוק, מקושרת ומחוברת.
הפגישה איתך גרמה לי לחדד את החזון שלי, להבין שאפשר גם וגם (שכיר ועצמאי), חשיבות המיתוג שלי והביסוס שלי כטאלנט גם כאשר לא נוח לי, גרמה לי לחשוב ולפעול אחרת. לא חשבתי שניתן ללמד אותי דברים חדשים לגבי עצמי ואת הצלחת בפגישה אחת לפרק לי אמונה שניהלה אותי שנים.
אני מעריך מאד את המקצועיות שלך, הרוח היזמית והאנושיות שלך
בהצלחה,
שלומי
מנכ"ל ויזם
קרן עשתה עלי רושם מאוד מקצועי כבר בשיחת הטלפון הראשונה, גילתה המון סבלנו, נכונות והקשבה. שיתפה אותי בכלים המיוחדים שהיא פיתחה המאפשרים לעצור לרגע, לחשוב ולראות את עצמך ממבט על עכשיו וקדימה.
בפגישה עם קרן פגשתי שותפה לחשיבה ולדרך שאני רוצה לעשות ע״י מקצועיות, אסטרטגיה, אופציות כיוונים ודרכי פעולה.
אין הספק כי בחידודים והחשיבה המשותפת מצאתי שותפה לדרך הנותנת המון השראה, מוטיבציה והכוונה.
תודה לך קרן.
אילן יהושע
מנכ"ל. יזם בחברות טכנולוגיות

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן