למה פסח טוב למציאת זוגיות

נעמי לזר*

תקופת החגים תקופה קשה לפנויים. ארוחת חג, הכינוס המשפחתי רב המשתתפים. השאלות והעיניים הבוחנות מה חדש, כולם מגיעים זוגות, ילדים משפחות ואתם מגיעים לבד חשים מעט חריגים לא כמו כולם. המשפחתיות הישראלית במיטבה בחגים ובחופשות סקי. מהאירופאים למדתי שאת הישראלים אפשר לזהות מרחוק. ישראלים באתרי סקי הולכים בחבורות.
ככה אנחנו גם בחגים, חבורות ומשפחה. עם החג נשברת שיגרת העבודה, ומתעוררת תחושת דחיפות לקשר. החג מחדד את תחושת הבדידות על רקע המשפחה המתקבצת יחדיו.

שלוש סיבות להפוך את הלימון ללימונדה בחג הפסח

  • כל האנשים סביבכם הם בני משפחה המכירים אתכם ושוחרים בטובתכם. הם יכולים לקדם את האינטרסים שלכם, אם תשתפו אותם בצורה ברורה.
  • הם נשואים ובעלי משפחות והם מתים להפוך גם אתכם להיות כמוהם. הם מאוד רוצים לצרף אתכם למועדון.
  • זוהי רשת חברתית ענפה ואמיתית, בדומה לפייסבוק, הכי נגישה לכם. נצלו את החג להעמיק את הקמפיין למציאת בן הזוג המתאים.

חמישה טיפים למציאת זוגיות בפסח

הכריזו. מצאו את ההזדמנות במפגש המשפחתי להכריז שבחג הבא בכוונתכם להביא אתכם את בן הזוג המתאים. ספרו שאתם מתכוונים למצוא את בן הזוג המתאים עוד השנה. יש אנשים שחושבים שזה מביך להצהיר על כוונות. לא כך הוא הדברים עם חוק המשיכה. הצהרה ברורה מאפשרת לסובבים אתכם להתמקד בבני הזוג המתאימים לכם. ולהצטרף לקמפיין של מציאת האדם המתאים בזמן הקרוב אין טעם לפזר ערפל, לטשטש פרטים, זה רק יקשה על התהליך. עזרו לבני המשפחה ולחוק המשיכה למגנט אליכם את האדם המתאים לכם. הכריזו קבל עם ועדה: השנה אתם מוצאים את בן הזוג המתאים.

שאלו איך ולא איפה  אם למשל, אתם יודעים בוודאות שהאישה שאתם מחפשים היא בחורה צעירה רווקה מבנות העדה הבוכרית, שאלו את בני המשפחה איך לדעתם אתם יכולים להכיר בנות בוכריות. אל תשאלו איפה. זו שאלה שעוצרת. שאלו שאלה פותחת. למשל, "איך לדעתך אני יכולה להכיר גבר בן +40 פנוי לקשר…"
ומכאן תשמעו רעיונות, והכי חשוב תקבלו שיתוף פעולה.

התחברו לרשת המשפחתית. אם הדוד שלכם מנהל מפעל, ראו אותו כמי שיש לו רשת ענפה של הזדמנויות עבורכם. גברים ונשים איתו בקשרי עבודה. חלקם עשויים להיות בעצמם או חבריהם בני הזוג המתאימים… שתפו אותו בתוכנית שלכם למצוא את בן הזוג המתאים לכם עוד השנה. הזמינו את בני המשפחה להצטרף אליכם לפייסבוק. עקבו אחרי חברים של בת דודתכם שמוצאים חן בעיניכם, ובקשו ממנה להכיר ביניכם. היא תיעתר בשמחה.

היו אביביים פסח זה זמן אביב. מביא עימו צמיחה, לבלוב, פריחה, שחרור ואהבה. החורף עם מזג האוויר ומצב הרוח הסגרירי חלף עבר. זה הזמן להתחדש בקשרים חדשים, לצאת ולהכיר אנשים שלא פגשתם. החליפו את צבעי האפור והשחור בצבעי אביב, ואפשרו לאהבה לפרוח. תנו לעצמכם מתנת אהבה לכבוד החג האביבי. עשו דבר אחד שאתם אוהבים לעשות ועדיין לא עשיתם. שם אתם עשויים למצוא את האדם המתאים. ואם יש אנשים חדשים סביבכם מצאו משהו אחד לאהוב בהם.

היו חופשיים לבחור היכנסו לאתר ההיכרויות. בחרו שלושה אנשים שמוצאים חן בעיניכם. הזמינו אותם לצאת. גם אתן הבנות. אני יודעת שזה לא מקובל להמליץ לבחורות לעשות את הצעד הראשון. אבל הנה אני מציעה לעשות בחירה כזאת כמתנת חג. רק אל תקרצו, או תצייצו בהיחבא. עשו צעד אחד ברור לגבר אחד. לא יותר. כתבו לו משהו נחמד והציעו לו לבוא לשמוע את ציוץ הציפורים בגן העיר לעת שקיעה וכשירד החושך לשתות משהו מרענן.
היו קלילות. כאילו אתן מציעות לאח או לבן דוד. בלי דרמה, ללא מתח וללא התרגשות יתרה.


חג שמח של אהבה,


*מחברת המאמר:  נעמי לזר- מאפשרת לאנשים להגיע להישגים בתחומים של הורות, זוגיות, קריירה, יצירה וביטוי עצמי.

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן