למה חשוב לזהות טרנדים בשוק?

כפי שאנחנו, רובנו, יודעים חברות ענק מוכנות להשקיע הרבה מאוד כסף כדי לגלות טרנדים חדשים רגע לפני שהם כובשים את השוק. למה?

יש לא מעט טרנדלוגים אשר זה מה שהם עושים – מזהים את הטרנד הבא. הם לא מגלי עתידות והם עובדים על בסיס מתודות, ידועות ומובנות. הבסיס הוא היכולת לזהות טרנד עוד לפני שהוא נהפך להיות טרנד. תאמינו לנו – צריך הרבה כלים כדי להצליח לזהות טרנד לפני שהוא בכלל חושב להיות טרנד.

הדבר החם הבא – כולנו היינו רוצים קצה חוט בשביל לגלות ולמצוא את הטרנד שיכול להפוך את הקריירה או העסק שלכם למשגשג יותר. לקחת בעלות עוד לפני שמישהו אחר הצליח לראות אותו בכלל. וזה האתגר שכולם פוגשים, היכולת לזהות ולחטוף עוד לפני שמישהו אחר כבר שם את ידיו על השלל.

זיהוי מאוחר של טרנדים מהווה תסכול להרבה מהחברות/ ארגונים בארץ. מרגיש כאילו פספסת את ההזדמנות ולא הצלחתם לזהות את מה שיכול להפוך להצלחה משגשגת. וישנם לא מעט שיטות לזהות כמו, שיטוט וחיטוט אינסופי באינטרנט, לקרוא מלא חומרים, ללכת למקומות, לבלות במועדונים או לנסות להיות באזורים בהם אנשים מסוימים מאמצים טרנד עוד לפני שהפך להיות טרנד. וזה במקרה שמדובר בחברות שהטרנדים שלהם עוסקים באנשים, באופנה וכדומה. בהתאם לכך חברות ענק שמתמחים בנושאים אחרים לגמרי, גם הם צריכים לחטט ולחפש, בין אם זה בנטוורקינג, ביצירת קשרים שמעולם לא חשבתם שחשוב ליצור ועוד…

יכולת המחקר שלנו, הן כמנהלי בכירים והן כחברות ענק, יכולה לעזור לנו בענק. אתם לא צריכים לעשות זאת לבד אומנם, אבל חשוב לשים דגש ולנהל את זה בצורה נהדרת. בין אם זה לדאוג לפרויקט אשר ישיר דגש על טרנדים, להביא עובדים ולהתחיל לחקור. ובים אם זה להגיע להרצאות, אירועים, הקשורים לעולם הטרנדים, עולם שיכול להפוך אתכם למספר 1.

תדמיינו את זה כלוח שחמט ענקי, התחרות שוברת, אפשר לחתוך את המתח עם סכין – מי ימצא ואיך, את הטרנד הבא?

היום, יותר מתמיד, יש חשיבות להביא משהו חדשני, להביא טרנד שיהפוך את הקערה על פיה. שתעשה סערה, טובה. שתגרום לאנשים לבחון, לרצות להיות חלק מהארגון / חברה או לחילופין לבזבז מספיק כסף כדי לקנות את הטרנד שאתם הבאתם.

נכון, זאת עבודה, וכול בעל חברה / ארגון יודע שיש חשיבות לטרנד. העתיד הולך להביא איתו טרנדים חמים, והגיע הזמן שאתם אלו שתצליחו לזהות אותם לפני כולם.

ב- 14/9/22 נפגוש על במה אחת את טובי אנשי המקצוע. מומחים בטרנדים. אלו שבזכות זיהוי מוקדם של הטרנדים יצרו הזדמנויות עסקיות מעניינות. מהם תוכלו ללמוד על הטרנדים החמים ואפילו העתידיים

לפרטים נוספים: https://bit.ly/הרשמהאירועBeTalent

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן