כשגורם מקצועי מנהל לי את פרופיל הלינקדאין

כמנהלים בכירים, אני מנחשת שגם לכם ישנו פרופיל עסקי פעיל ברשת החברתית LINKEDIN. בתחילת דרככם, אין לי ספק כי אתם אלו שתפעלתם את הפרופיל, החלטתם מה לשתף ואיך להציג את עצמכם ב"זירה העסקית". עם כניסתכם לארגון ולתפקיד הנוכחיים, יתכן כי את ניהול הפרופיל (שכאמור, היה בשליטתכם המלאה), הפקדתם בידי מנהל רשתות חברתיות בארגון / חברה חיצונית העוסקת בניהול הפרופילים.

כעובדים בארגון מסוים, מצופה מכם לשרת את המטרות הארגוניות – גם בפעילותכם השוטפת וגם עם הפרסומים שלכם בלינקדאין. הציפיה הזו בסיסית ולגיטימית כמובן, אך זאת בתנאי שגם האינטרס שלכם – כמנהלים בכירים אינדיבידואלים השואפים לטפח קריירה מרשימה ולהבטיח מיתוג אישי מחמיא, ישמר.

"האם לגיטימי שגורם חיצוני ינהל לי את הלינקדאין?"

תפעול וניהול של פרופיל בלינקדאין מותנים במשאב יקר – זמן. מיותר לציין כי לא לכל המנהלים הבכירים יש ממנו בשפע, כך שהם מעבירים את ניהולו לידיים חיצונית. כמו כן, לא כל המנהלים מצטיינים בכישורים הנדרשים לתפעול פרופיל עסקי – מקצועי ומרשים. וכך, נשאלת השאלה: "האם זה לגיטימי שהפרופיל אכן ינוהל על ידי גורמים חיצוניים?"

כפי שאתם יודעים (או שלא), מרבית החשבונות של מובילי דעת הקהל בעולם מנוהלים על ידי מנהלי רשתות שזהו המקצוע שלהם. כלומר, לגיטימי מאוד (!) שגם לכם ינהלו את הפרופיל המקצועי. במידה שגם אתם מחליטים להפקיד את תחזוקת הפרופיל אצל גורם חיצוני, חשוב שתתאמו ציפיות ותבטיחו את הדברים הבאים:

  • מטרת הנוכחות הדיגיטלית והפעילות בלינקדאין: יצירה וחיזוק של המיתוג האישי שלכם.
  • שיתוף תכנים ההולמים את תחום הפעילות שלכם.
  • תדירות שיתופים גבוהה יחסית שתשמור אתכם במודעות.
  • שמירה על שפה שיווקית עקבית ונכונה, תוך הקפדה על אווירת שיתוף-שיח נעימה.
  • מעורבות מלאה שלכם בפרסומים / אישור על כל פרסום או תגובה בפרופיל/מהפרופיל.

לסיכום, הנוכחות שלכם בלינקדאין וברשתות חברתיות נוספות, משפיעה באופן ישיר על מיתוגכם ועל הדרך בה תופסים אתכם. מכאן, שהדבר שבעיקר חשוב הוא התוכן והנראות של הפרופיל (כלומר, מה אתם משדרים כלפי חוץ), ולא מי מנהל אותו ברמה התפעולית. ואם יש לכם עוד שאלות, או רצון לדעת עוד, אני כאן בשבילכם – קרן סדרינס – סוכנות ייצוג מנהלים.

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן