היערכות לשנת 2022

אולי קשה לתפוש זאת, אך עוד שנה עברה! במידה שאתם.ן מרגישים.ות ש-"השנה טסה!" הרי שעברה עליכם.ן שנה מקצועית-תעסוקתית נפלאה ומשמעותית. כידוע, סוף השנה הנוכחית מעידה בהכרח על התחלה של שנה חדשה. מדוע אני מציינת זאת? משום שהארגונים נערכים בימים אלו לקראתה: מטרות, תקציבים, גיוסים, תהליכי ייעול והרשימה עוד ארוכה. האם גם אתם.ן נערכים.ות לקראת 2022? ובעיקר: האם אתם.ן מוכנים.ות להפוך אותה לשנה בה תגשימו חלומות ותכבשו מטרות?

החלטות אישיות הוקפאו? הפשירו אותן!

אני משערת שגם אתם.ן, כמו עוד מנהלים.ות בכירים.ות רבים.ות, עוד "אוספים את השברים" של משבר הקורונה. טרם התפרצות נגיף הקורונה היו לכם.ן תוכניות גדולות, מטרות ברורות ואסטרטגיות לכבישתן. באופן טבעי, המשבר שינה את חוקי המשחק, וכך גם גרם לכם.ן (באופן טבעי לחלוטין), להשהות מהלכים שתכננתם.ן לבצע ברמה האישית.

כעת, כשלמדנו איך לחיות לצד הקורונה, אתם.ן יכולים.ות להפשיר את החלטותיכם.ן המקצועיות – אלו שהקפאתם.ן אי שם במרץ 2020. יש רק אדם אחד האחראי לקריירה שלכם.ן – אתם.ן. במידה שלא תניעו מהלכים, תמצאו את עצמכם.ן גם בסיכום של 2022 באותו המקום – עם חלומות שלא התגשמו, תחושת תקיעות ותסכול על שלא העזתם.ן. אז איך תחגגו את סוף השנה? בהיערכות לקראת 2022 הנשענת על הצבת הצרכים, הרצונות והמטרות שלכם.ן בראש סדר העדיפויות!

אז, לאן תרצו להגיע?

לא רק שמשבר הקורונה הקפיא מהלכים שונים, אלא שבמידה רבה הוא גם יצר "קיפאון מחשבתי". למה הכוונה? בעקבות חוסר הוודאות שהביא איתו המשבר, מנהלים.ות רבים.ות לא העזו להתחבר לרצונותיהם.ן המקצועיים-תעסוקתיים, ומחשבות על פיתוח הקריירה נתפשו כדבר נועז למדי. ולכן, בשלב הראשון, אני מעודדת כל אחד ואחת לשאול את עצמו.ה בצורה הפשוטה והכנה ביותר: "מהי משאלתי לשנה הקרובה?" מענה על שאלה זו הוא הצעד הראשון בהיערכות לקראת שנת 2022.

שנה חדשה היא סממן להזדמנויות חדשות, מימוש והגשמת משאלות. 

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן