הזדמנויות חדשות גם למנהלות בכירות

לא מעט מנהלים ומנהלות מעיזים לחשוב על שינוי מסלול, ובמידה רבה, בפועל הרבה מעדיפים להישאר באזור הנוחות. אין ספק שעדיף להישאר במקום הנוח והמוכר לנו. כשמשבר הקורונה הגיע וגרם לאנשים לחשב מסלול מחדש, החלו שינויים מהותיים במבנים הארגוניים וגם בגמישות ניהולית, שכללה, בין היתר, הוצאות לחל"ת ופיטורים כמו שרובנו היינו עדים לכך.

יחד עם זאת, וכמה ששוחחנו על זה, עדיין המציאות עומדת מול העיניים שלנו. ההזדמנויות עדיין עפות מולנו. תמיד יש אפשרות לחדש, למצוא את האור במה שנדמה כתקופה חשוכה. למרות שישנם ארגונים שיציבותם התערערה, יש גם לא מעט שבקעו מן האדמה וצמחו, ובנוסף הם מגייסים מנהלים ומנהלות בעיצומו של המשבר שנדמה שלא עוזב אותנו. עדיין לא מאוחר לצאת מאזור הנוחות ולבחור לעשות שינוי! למה אתם מחכים?

עובדים מהבית

כפי שאנחנו רואים לאחרונה לא מעט עובדים שוחררו לביתם והם עובדים משם בהנאה. הנאה שתורמת גם למעסיקים וגם למועסקים. נכון, אז בתחילת הדרך זה דרש לא מעט הסתגלות מצד כולם – העובדים והארגון, הדרכות וחידוד נהלים, אך אפשר לומר כי הפורמט הזה עדיין עובד ובועט.

בעולם שלנו כיום, הטכנולוגי, שכל דבר עובר דרך האינטרנט, אין שום בעיה לעבוד מהבית. להפך, זה חוסך לא מעט משאבים כאלו ואחרים ומייצר תפוקות רבות, אז למה לא בעצם? למה לא להעז לעבור למקום שלא מוכר ולא נוח, למה שלא ליישם את השינויים, בייחוד שהם כל כך מצליחים?

אז איך נולדות הזדמנויות?

תחשבו על זה, אם עד עכשיו בחירת מקום לפי המיקום שלו היה פקטור שחיפשנו משרה, היום כשעובדים מהבית זה כלל לא משנה. אתם יכולים לגור בב״ש והמשרדים יהיו בהרצליה, או צפונית יותר. אתם גם ככה יכולים לתפוס את ההזדמנות הזאת, לקחת אותה כל עוד היא נמצאת מולכם, כי זה לחלוטין אפשרי!

אין משמעות למיקום גיאוגרפי במציאות של ימינו, שהכול נעשה דרך מחשב, כך שיש עוד הזדמנויות שניתן להשיג ולחטוף אותם, למה להמשיך להישאר באזור הנוחות?

הזדמנויות חדשות גם למנהלות בכירות

העבודה מהבית תורמת לא מעט לקידומן של נשים והשתלבותן בתפקידי מפתח בכירים. למשל אימהות לילדים קטנים, שרצו וחיפשו חצי משרה כדי להיות עם הילדים, יכולות עכשיו לעבוד מהבית במשרה מלאה, לפתח את עצמן ולהתקדם בסולם. העבודה הזאת מהבית מאפשרת לנשים לקחת הזדמנויות שלא היו להן. וכמו שרובנו יודעים – בייחוד שעוד רגע יום האישה מגיע – נשים הן כול יכולות, ולא תמיד עולם העבודה מאפשר להם להתפתח ולגדל ילדים בו זמנית. המציאות של היום הפכה את המנהלות הבכירות לגיבורות – ניהול משק הבית, הילדים ועדיין לעבוד בתור מנהלות בכירות שקמות כל בוקר למציאות שונה, אך כזאת שעובדת עבורן – אין ספק שהן הצליחו לסובב את הגלגל ולחשב מסלול מחדש – מה שגם הן תופסות את ההזדמנות ומצליחות לעשות מיליון פעולות ביום אחד.

אם אתם מחליטים לעשות שינוי – מה צריך לדעת?

  • אל תשכחו להגדיר מטרות – לא משנה מה עושים, רצוי ואפילו חובה להגדיר מטרות: היכן אני רוצה להיות, היכן אני רואה את עצמי בעוד  חמש שנים, איך התפקיד החדש יתרום למיתוג שלי ופיתוח הקריירה שלי.
  • שינוי מסלול יתבצע לא מתוך פשרה, אלא רק כשהתנאים עושים לכם טוב ותואמים את החזון שלכם: תפקיד נחשק, שכר מתגמל ועוד…
  • סוכנות ייצוג מנהלים תלווה אתכם בשינוי המסלול, תחשוף אתכם להזדמנויות ותתווך ביניכם ובין המגייסים – עד לחתימת ההסכם.

אם תרצו לשמוע עוד, אני זמינה עבורכם: קרן סדרינס – סוכנות לייצוג מנהלים.

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן