הדרך להגדיל את הביקוש

אין ספק שכל המנהלים הבכירים למיניהם רוצים להיות ״מבוקשים יותר״. מסכימים? כמעט בכול שיחה עם בכיר עולה הנושא הזה – אנחנו לא מקבלים מספיק פניות, מה שמציעים לי זה לא מפסיק, אנחנו רוצים להיות בעמדה שתמיד יציעו לנו וכמה שיותר, שההזדמנויות תמיד יגיעו, שיפנו אלינו, שנהיה חשופים לכלל המשרות הקיימות בשוק, ושנהיה חשופים בכלל!

ואין ספק שזה חשוב, מאוד חשוב אפילו. אתם, כמנהלים בכירים צריכים להיות בעמדה שבה אתם מזהים ורואים את ההזדמנויות שמגיעות אליכם, אתם צריכים להיות חשופים לכל פניה, לכל משרה, אתם צריכים להיות ולהרגיש מבוקשים.

אז מה עושים?

אתם רוצים לקבל הצעות טובות יותר? אתם רוצים שיתקיים כלפיכם הכלל הפשוט ביותר של ביקוש יתר? ביקוש יתר לכישורים שלכם, למה שאתם מייצגים, למותג שאתם, לתדמית שאתם מקרינים? אם עניתם כן על אחד או יותר מהשאלות הללו, כנראה שגם אתם זקוקים לביקוש יתר.

דבר ראשון שחשוב לומר הוא להתחיל עכשיו, היום, ברגע זה, שעוד לא סיימתם בכלל לקרוא. אל תדחו דברים למחר או לעוד יומיים. לא מחכים לרגע שבו אתם מחליטים לחפש עבודה, לא מחכים לרגע האחרון. עליכם להתחיל ללמוד איך לתקשר את העשייה שלכם, ולא את הבקשה שלכם.

הגיע הזמן שתבנו את הסיפור שלכם ותלמדו איך לספר אותו. כדי לקבל ביקוש יתר עליכם להראות בדיוק מאיזה חומר אתם עשויים, מהן ההצלחות שלכם, הידע שלכם, תבנו תדמית שלא יוכלו להסיר ממנה את העיניים, וכן, כן, גם ברשתות החברתיות. 

מה עם הזמן?

אין ספק שעכשיו רובנו נגלגל עיניים, ננשום עמוק, ונעביר הלאה. אבל גם רובנו יודעים כמה משמעות יש לתדמית, להיות המותג שאנחנו מבלי להסתתר מאחורי מסכות או במקרה שלנו בתוך חדרי הישיבות.  נכון, זה לוקח זמן. נכון, צריך להשקיע ולא מעט. אבל מי אמר שהכול יגיע אלינו על מגש של כסף? רוצים ביקוש יתר? הגיע הזמן לעבוד בשביל זה ולעשות הכול כדי להצליח לתפוס את ההזדמנויות שיגיעו אליכם ברגע שתתחילו לדבר את מי שאתם.

אתם לא לבד

תמיד תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע שתותחים בתחום ויודעים איך למצות את מה שחשוב, תמיד תוכלו להעניק למישהו אחר לעשות את זה עבורכם. אנחנו בסוכנות קרן סדרינס – ייצוג מנהלים יודעים למה מנהלים צריכים וזקוקים כדי לקבל יותר ביקוש ואין סוף פניות שיגיעו לשולחן העבודה, אתם רק צריכים להחליט!

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן