האסטרטגיה שמשפרת הישגים

במהלך החיים שלנו, אנחנו נשמע לא מעט על אסטרטגיות שמשפרות הישגים. למה צריך את זה? למה זה חשוב? כי רובנו זקוקים ליכולת לשפר משהו ולא להישאר במקום. אחד מהדברים החשובים בחיים הוא היכולת שלנו תמיד ללמוד ולהיות הגרסה הטובה ביותר שלנו, ולא משנה באיזה היבט. מסכימים?

הצעד הראשון הוא ללמוד, אחת האסטרטגיות היא באמת היכולת לתרגל, להשוות ביצועים לחקור את העבר (שלנו), לאוסף דוגמאות, הסתכלות אחורה – אבל הסתכלות שהיא רחבה, הבנה של מה יש מאחורי הקלעים, מה נעלם מהעיניים שלנו ואיך נוכל לראות להבא…  

האסטרטגיה שנדבר עליה היא היכולת לפרק מעשה / מוצר / לא משנה מה כדי ללמוד אותם מחדש. בעצם זו היכולת לפרק, ולהרכיב מחדש בצורה שמשפרת – ככה תצליחו לשפר את ההישגים שלכם. זה לא משנה באיזה תחום, מאיפה אתם או מה אתם עושים בחיים. היכולת שלכם ללמוד מהר להסתגל במהירות זה כבר המפתח.

אז איך עושים את זה?

הגיע הזמן לאסוף: ולא, לא פריטים וחפצים פיזיים, אלא תאספו ותאגדו כל הישג שנראה לכם אתם, כזה שעשיתם בעבר או שאחרים עשו, כזה שהייתם רוצים לשפר או לחילופין הייתפר וים להשיג בצורה טובה יותר.

הצעד השני הוא להבין מה מייחד את מה שאספתם, למה דווקא זה נבחר, במה זה יתרום עבור שיפור ההישגים וכדומה… איך עושים את זה? תתחילו לשחק – מצאו את ההבדלים. תשמרו רק את הדברים הייחודים לכם.

והרגע הכי חשוב, הצעד הלא קל בכלל – תעניקו ציון. תעניקו ציון לכל הישג שלכם, לכל הישג שעשיתם או אפילו שמעתם במהלך הקריירה שלכם. תעניקו ציון על הביצועים שלכם בתקופת זמן שונות ועד היום, ולמה – כי אם יש משהו שיכול לדחוף אותנו יותר גבוה לעבר שיפור זה הציון. אבל את הציון תתנו על שלבים, איפה הייתם חזקים ואיפה פחות ומה הייתם עושים טוב יותר או אחרת או אפילו על מה הייתם מוותרים…

עוד משהו שחושב לדעת, כשאתם מחליטים לעשות משהו, תעניקו לעצמכם ציונים מיידים, ואל תמתינו. באותו רגע הראש שלכם יפתח לאפיקים נוספים וכבר תדעו מה צריך לשפר, איפה, למה וכמה. הדבר הזה יכול להוביל אתכם גבוה. הפעולה הפשוטה הזאת יכול להוביל אתכם לניצחון.

אם תיישמו את שלושת האסטרטגיות הללו – לאסוף, לנתח, לנקד – תזכו באסטרטגיה ייחודית שמשפרת הישגים. טמון בנו הפוטנציאל, לשפר את הביצועים שלנו, לבנות את עצמנו ואת הכישורים שלנו ולעבוד בצורה יעילה יותר. אז אם אתם רוצים לשפר הישגים – חשוב שתישמרו על ראש פתוח ותראו את המעבר, תהיו בקשר עם מה שקורה ותמיד תמיד תמיד תהיו על זה. כדי ששום דבר לא יעלם מעיניכם.

ואם אתם רוצים לשוחח, להבין איך עושים את זה נכון, או מה ההישג הבא שלכם- אנחנו פה עבורכם. קרן סדרינס – סוכנות לייצוג מנהלים.

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן