במה שונה חיפוש משרות בכירות ממשרות "רגילות"?

עברתי הכשרות בחו"ל, עבדתי בארגונים גדלים וביצעתי תפקידי מפתח. אוכל למצוא עבודה בקלות ובכל רגע שרק ארצה". מנהלים בכירים שברזומה שלהם תפקידים מכובדים, סבורים כי חיפוש עבודה בהכרח פשוט וקל. בפועל, על כל משרה בכירה מתחרים עשרות ולפעמים מאות מועמדים. 

השכלה מתאימה, כישורים ייחודיים ותפקידי מפתח בהחלט פותחים דלתות. עם זאת, לעתים קורות החיים כלל לא מגיעים אל פתח דלתות המגייסים, זאת בעקבות ריבוי פניות והמלצות שמגיעות אל המגייסים על מועמדים ספציפיים. האם ישנו הבדל בין חיפוש משרות בכירות ובין חיפוש "משרה רגילה"? התשובה היא שכן. 

משרות בכירות – מה מאפיין אותן?

בעולם אוטופי, תהליך חיפוש העבודה היה נפרס על פני כמה ימים. בפועל, מדובר על תהליך מתמשך, ובעת שמדובר על משרות בכירות הוא מתמשך אפילו יותר. במה שונות המשרות הבכירות ממשרות אחרות?

  • הדרישות – גבוהות, תהליכי המיון – קפדניים 
  • החיבור בין הארגונים והמועמדים מתבצע ע"י סוכנות ייצוג מנהלים 

האם ניתן למצוא משרה בכירה ללא סוכנות מייצגת? התשובה היא שכן. האם כדאי לחפש משרה לבד? התשובה היא שלא. סוכן מייצג לא רק חוסך מכם את חיפוש המשרה הבאה, אלא שהוא גם תורם ביצירת קשרים ותיווכים. הסוכן שעובד בעבורכם ממקם בראש סדר העדיפויות את האינטרסים שלכם, תוך שנלקחות בחשבון המטרות והציפיות שלכם מהתפקיד הגדול הבא.

סוכן מייצג – לא רק לחיפוש המשרה הבכירה הבאה…

בכדי להמחיש את תרומתו של הסוכן המייצג לבניית הקריירה כולה, ניתן להציג בפניכם דוגמאות מעולמות הבידור, האופנה והספורט. אומנים, דוגמנים, מעצבים וספורטאים עושים את הדרך המקצועית שלהם עם סוכן אישי שמייצג אותם. הסוכן לא רק סוגר להם פרויקטים ועבודות, אלא תומך בהם מקצועית ורגשית, מתווה את הדרך לבניית הקריירה וממתג אותם בהתאם למטרות המקצועיות שלהם. הסוכן המייצג אם כן תורם לכם בדברים הבאים:

  • סיוע בתהליך חיפוש משרות בכירות
  • יצירת קשרים – ביניכם ובין ארגונים מגייסים
  • הכנה מנטלית ומקצועית לפני ראיונות / פגישות עסקיות
  • ניהול קריירה, התמודדות אל מול אתגרים והצעת פתרונות
  • בניית מיתוג שהולם את הערכים והמטרות שלכם

לא מחכים להזדמנויות, יוצרים אותן!

חיפוש משרות בכירות לא אמור ולא צריך להיות תהליך מתיש, אלא בדיוק להפך. הסוכן המייצג לא מחכה להזדמנויות שידפקו על דלתו, אלא שהוא יוצר אותן בעצמו – בעבורכם. חיפוש המשרה נשען על יצירת שידוכים שבין אנשי המקצוע (המנהלים) – אתם, ובין הארגונים שמעוניינים לגייס הון אנושי איכותי, מקצועי ומנוסה למשרות בכירות. 

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן