איך להפיג את הבדידות בצמרת?

לכל מנהל (וכך גם לכם), ישנם נכסים שטופחו והושקעו לאורך זמן ובאופן גלוי: השכלה אקדמית, עשייה מקצועית, כישורים ייחודיים, תכונות ומאפיינים אישיים ואפילו מערכת קשרים עסקית מרשימה. בזכות ההשקעה המושכלת בטיפוח נכסים אלו, מנהלים בכירים הצליחו לכבוש יעדים, לאייש תפקידים נחשקים ולטפח קריירה מפוארת!

האם כל הנכסים שאתם מטפחים מוכרחים להיות גלויים? התשובה היא כמובן שלא. אל הארסנל המקצועי בו אתם משקיעים, ראוי שתכניסו לפחות עוד כלי אחד – כזה שישרת אתכם בטווח הקצר והארוך: סוכן צללים. מאחורי כל מנהל בכיר עומד (או לפחות צריך לעמוד), יועץ אסטרטגי – מקצועי ודיסקרטי, הפועל במטרה להבטיח את ההתקדמות המקצועית של המיוצג שלו.

סוכן הצללים מלווה אתכם ומייעץ לכם בכל החלטה מקצועית

על מנת להמחיש את תרומתו המקצועיות של סוכן הצללים, נציג את הדוגמא השכיחה הבאה: מנהלים בכירים כדוגמת מנכ"לים של חברות, מעוניינים פעמים רבות לשנות את מבנה ההנהלה בארגון בו הם עובדים. הוצאה לפועל של שינויים מסוג זה, מותנית בין היתר בגיוס כוח אדם.

על כתפיו של המנכ"ל מונחת אחריות רבה, שכן הוא חתום על גיוסים מוצלחים וגם על כאלו שפחות. המשמעות ברורה: מטרת העל היא לגייס אנשים איכותיים שיוכלו לקדם את אג'נדת הארגון. תפקידו של סוכן הצללים במקרה זה הוא לסייע למנכ"ל "המתלבט": מהם תנאי הסף לזימון לריאיון, ע"פ אילו פרמטרים להעריך את המועמדים, איזה ערך יכול להעניק כל מועמד לתפקיד/לארגון וכיוצא בזה.

הצמרת מאתגרת ומספקת, אך עלולה להציף תחושת בדידות

אלו מכם המאיישים כבר משרות ניהוליות בכירות, יכולים להעיד כי הצמרת מאתגרת, מחמיאה, מספקת ומתגמלת. עם זאת, טמונה בה גם בדידות הנובעת מכמה סיבות: שעות עבודה מרובות, המון פגישות המתקיימות מחוץ למשרד ורחוק מהצוות, ואפילו תחרותיות ש"מכרסמת" בהרמוניה החברתית. סוכן הצללים שייצג אתכם לא ידאג רק להתפתחותכם המקצועית, אלא גם להפגת תחושת הבדידות והעצמתכם המנטלית. הסוכן הוא זה שיחדיר בכם מוטיבציה, יעודד אתכם להצטרף לקהילת מנהלים, ימליץ לכם על קורסים והעשרות מקצועיות וילווה אתכם בכל צעד בקריירה שלכם.

אילו מנהלים צריכים סוכן צללים שיפעל בעבורם?

מאחורי סופר-מודלס, כוכבי כדורגל ושחקנים מפורסמים עומדים אמרגנים. ומאחורי מנהלים בכירים? סוכני ייצוג מנהלים! סוכן צללים – יועץ שפועל עבורכם מתחת לרדאר, באופן סמוי ואלגנטי, יתרום לכם רבות בפן המקצועי והאישי. עבודתו של הסוכן מתואמת אתכם והיא נשענת תמיד על מטרות שהוגדרו בשיתוף פעולה מלא – החל ממודיעין עסקי-מקצועי ועד הטמעת שמכם (מותגכם!) בקרב מנהלים בכירים אחרים.

להתפתח ולפתח קריירה לבד? זו בהחלט אפשרות. עם זאת, ישנה אפשרות טובה יותר: עם הצטרפותכם ל"קרן סדרינס – סוכנות ייצוג מנהלים", תוכלו ליהנות מליווי אישי ומקצועי לאורך כל התחנות בקריירה שלכם! הצעד הראשון? מתחיל ממש ברגע זה…

ניוזלטר

הירשמו וקבלו את המגזין החודשי שלנו ועדכונים על מה שקורה בעולם הניהול

דילוג לתוכן